Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання.
Організація дистанційного навчання має забезпечити можливість здобувачів освіти реалізувати право на якісну та доступну освіту відповідно до їхніх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду, незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров’я, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, у тому числі тих, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.
Комунальним навчальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» підготовлено методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання. Висвітлено питання управління закладом освіти в умовах дистанційного навчання, уміщено методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій школі в умовах дистанційного навчання, організації освітнього процесу з мистецьких, гуманітарних і суспільних предметів, предметів природничо-математичного циклу, технологій, освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» в основній та старшій школі, організації рухової активності учнів в умовах дистанційного навчання. Також представлено методичні рекомендації з питань інклюзивної освіти.