A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді і спорту
Кожанської селищної ради

Педагогічна виставка "Освіта Кожанщини-2022"

п/п

Автор доробки

Назва роботи

Коротка анотація до роботи

 

1

Сініченко Т.Ю.

Навчально-методичний посібник

 «Технологія виготовлення квітів з фольги»

Навчально-методичний посібник містить технологічну послідовність виготовлення квітів з фольги різними способами.

Посібник можна використовувати на уроках трудового навчання під час виконання проектів у 7-9 класах.

Мета посібника – допомогти вчителям  під час вибору проектів, забезпечити їх потрібною інформацією, матеріалами, які допомагатимуть.

У матеріалах досвіду розкрито шляхи розвитку пізнавальних здібностей, фантазії, просторового та образного мислення, художнього смаку, уміння спостерігати та виділяти головне, бачити незвичне в найпростішому та буденному, втілювати нові творчі ідеї.

Адресовано вчителям трудового навчання, керівникам гуртків
2 Прокопенко В.В.

АВТОРСЬКИЙ ПРОЄКТ

"РОЗВИТОК ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ  УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ"

У матеріалах досвіду розкрито роботу над вимовою і виразністю усного мовлення, над збагаченням словника, над точність та правильним вживанням слова, над словосполученням, реченням і зв’язною мовою, над орфографічно правильним письмом.    

До роботи додано  методичні розробки уроків української мови, читання  з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, дидактичні ігри.

Рекомендовано вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, студентам педагогічних навчальних закладів
3 Швець С.М. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ

Урок розроблено відповідно до типової освітньої програми НУШ в початковій школі. Метою уроку є вміння учнів виконувати арифметичні дії( додавання , віднімання) і робити перевірку; удосконалювати обчислювальні навички, актуалізувати вміння визначати прості задачі у складеній, розв’язувати їх. Підготувати учнів до цілісного сприйняття світу, здатність застосовувати набуті навички у практичних ситуаціях, пов’язаних з реальним життям. Використано інноваційну форму проведення заняття із застосуванням інтерактивних технологій і вправ, які розвивають логічне та критичне мислення.

Адресовано вчителям початкових класів, студентам педагогічних навчальних закладів
4 Білійчук І.О.

Розвиток комунікативних умінь засобами

інноваційних технологій

У матеріалах досвіду розкрито комплексний підхід використання інноваційних технологій для формування комунікативних здібностей молодших школярів, створення на навчальних заняттях ефективних умов для розвитку творчих здібностей учнів.

   Розроблено систему інтегрованих уроків з розвитку зв’язного мовлення.

   Адресовано вчителям початкових класів, студентам педагогічних навчальних закладів.
5 Гришко В.Н. Джеймс  Олдрідж.
«Останній дюйм».  Своєрідність вирішення проблеми  батьків та дітей. Формування характеру Деві в надзвичайних обставинах

Урок розроблено відповідно до навчальної програми стандарту освіти.
Використано інноваційну форму проведення заняття із застосуванням інтерактивних методик і технологій навчання. Поєднано традиційні принципи навчання (науковість, доступність наступність,наочність і т. д) та сучасні підходи до навчання, в першу чергу компетентнінісного та діяльнісного підходів.
Адресовано вчителям зарубіжної літератури та студентам навчальних закладів.

6 Осадчук Л.П.

Методична розробка.
"Робота над словниковими словами в 2 класі" 
Частина 1
Частина 2

У матеріалах досвіду представлені інноваційні та традиційні прийоми навчання, спрямовані на формування основних компетентностей молодших школярів, на вдосконалення орфографічних навичок, розвиток креативного мислення, пам'яті, а також на всебічний розвиток учнів Нової української школи.

Презентації розроблено для роботи на уроках української мови в 2 класі відповідно до Програми Нової української школи та нового Держстандарту початкової освіти.

Адресовано вчителям початкових класів, вихователям групи продовженого дня, студентам педагогічних навчальних закладів.

7 Стаценко Т.А. Використання інтерактивних методів на різних типах уроків  природничого циклу  як засобу продуктивного навчання

У матеріалах досвіду розкрито шляхи розвитку пізнавальних здібностей (пам'яті, логічного та критичного мислення, уяви, уваги), формування інформаційної культури здобувачів освіти, створення на навчальних заняттях ефективних умов для розвитку творчих здібностей учнів.

Розроблено приклади уроків контролю знань курсу природознавства, біології та географії з використанням інтерактивних технологій.

Адресовано вчителям предметів природничого циклу, керівникам гуртків, студентам педагогічних навчальних закладів.
8 Сідько О.Л. Формування торчих здібностей учнів на уроках укр.мови та літератури

Сучасний вчитель у навчально-виховному процесі повинен намагатися вдосконалювати свою роботу, використовуючи нові форми, методи, засоби та прийоми. Педагог має розглядати кожного учня як окрему особистість з її поглядами, переконаннями, почуттями.

Формуючи творчі здібності учнів на уроках української мови, літератури та в позаурочний час автор враховує те, що кожна людина є унікальною неповторною особистістю, здатною до самоактуалізації, до розвитку власних творчих здібностей. Головним завданням для вчителя є створення умов для розвитку творчої обдарованості з урахуванням вікових особливостей учнів.

В своїй роботі вчитель пропонує такі форми роботи, які дозволяють вирішувати проблему підвищення ефективності уроку, виявляти здатність прислухатися до думок інших, оцінювати й аналізувати.

Позитивним є те, що впровадження методів, представлених автором, спрямоване на формування в учнів національної свідомості, функціональної грамотності і виховання психологічного і фізичного здоров’я покоління, на створення умов які б допомогли в значній мірі підтримати учнів у духовному, інтелектуальному й особистісному становленні, в розвитку творчих здібностей.

Адресовано вчителям української мови та літератури студентам педагогічних навчальних закладів.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень