A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді і спорту
Кожанської селищної ради

Траєкторія професійного розвитку

Відповідно до Професійного стандарту (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Українивід 23.12.2020 №2736)за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» вчитель закладу загальної середньої освіти повинен володіти 15 професійними копетентностями.

Пропонуємо Вам Анкету самооцінювання, за допомогою якої Ви зможете визначити власний рівень професійних компетентностей, їх відповідності до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників та побудувати власну траєкторію професійного розвитку.

Для заповнення анкети Вам необхідно прочитати запропоновані твердження для самооцінювання, усвідомити й оцінити, якою мірою кожне з них відповідає Вашій професійній діяльності та обрати бал від 1 до 4:

1 – початковий рівень сформованості;

2 – середній рівень сформованості;

3 – достатній рівень сформованості;

4 – високий рівень сформованості.

В анкеті самооцінювання потрібно поставити відмітку «+» на перетині твердження та обраного Вами балу. Сподіваємося, що запропонована анкета сприятиме Вам належним чином оцінити власні сили та виявити резерви для подальшого професійного зростання.

Переглянути анкету

З вимогами щодо рівня кожної професійної компетентності відповідно до певної кваліфікаційної категорії Ви можете ознайомитись у таблиці 7 «Орієнтовний опис професійних компетентностей вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників» ( наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Українивід 23.12.2020 №2736 «Про затвердження професійного стандартуза професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»).

Дорожня мапа самоосвіти вчителя

 

Міністерство освіти і науки розробило професійні стандарти "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти" та "Вихователь закладу дошкільної освіти", вони затверджені Міністерством економіки України. Відповідні накази№ 620-21та№ 755-21оприлюднено на сайті МОН України.

Згідно зі стандартом, керівник очолює заклад дошкільної освіти і здійснює безпосереднє керівництво ним. Професійна діяльність керівника передбачає управлінську, організаційну та іншу діяльність, встановлену трудовим договором та/або посадовою інструкцією. Керівник безпосередньо підпорядковується засновнику (засновникам) або уповноваженому ним (ними) органу (особі).

Професійний стандарт директора закладу дошкільної освіти визначає:

  • мету професійної діяльності та її загальні вимоги;
  • узагальнену назву професії та назви типових посад;
  • місце професії в організаційно-виробничій структурі закладу освіти;
  • умови праці та допуску до роботи за професією;
  • документи, що підтверджують професійну й освітню кваліфікацію;
  • вимоги до навчання й підвищення кваліфікації і нормативно-правову базу, що регулює відповідну професійну діяльність;
  • перелік базових професійних компетенцій;
  • опис трудових функцій;
  • вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня.

Стандарт "Вихователь закладу дошкільної освіти" визначає основною метою діяльності вихователя організацію навчання, виховання та розвитку вихованців під час здобуття ними дошкільної освіти шляхом формування ключових компетентностей відповідно до державного стандарту.

Професійний стандарт містить умови та критерії для визначення відповідності професійної кваліфікації особи вимогам до роботи на посаді вихователя закладу дошкільної освіти, а також втілює сучасний підхід до визначення переліку трудових функцій (4), опису загальних і професійних компетентностей (11) вихователя закладу дошкільної освіти.

АНКЕТА САМООЦІНЮВАННЯ ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО

Пропонуємо Вам Анкету самооцінювання вихователя ЗДО, за допомогою якої Ви зможете визначити власний рівень професійних компетентностей, їх відповідності до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників та побудувати власну траєкторію професійного розвитку.

Для заповнення анкети Вам необхідно прочитати запропоновані твердження для самооцінювання, усвідомити й оцінити, якою мірою кожне з них відповідає Вашій професійній діяльності та обрати бал від 1 до 4:

1 – початковий рівень сформованості;

2 – середній рівень сформованості;

3 – достатній рівень сформованості;

4 – високий рівень сформованості.

В анкеті самооцінювання потрібно поставити відмітку «+» на перетині твердження та обраного Вами балу.

Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» слугуватиме орієнтиром для кар’єрного зростання,перевірки відповідності займаній посаді, професійного розвитку, а також підвищення кваліфікації.

Анкета самооцінювання керівника ЗДО

Сподіваємося, що запропоновані анкети сприятимуть вам, шановні колеги, належним чином оцінити власні сили та виявити резерви для подальшого професійного зростання.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень